Radioshows worden door uiteenlopende opdrachtgevers ingezet. De meeste Radioshows zijn voor zakelijke doeleinden. Maar ook carnavalsverenigingen zaten in 2021 met een communicatieprobleem. Carnaval 2021 kon vanwege de Corona-pandemie geen doorgang vinden. Carnavalsverenigingen zochten naar mogelijkheden om publiek online te bereiken. Een carnavalsvereniging uit Ewijk verzon Confetti FM. Een 10 uur durende Visual Radioshow vooral voorzien van carnavalsmuziek, afgewisseld met custom-made jinglepakket, inbellers en reporters op locatie. Iedere 2uur schoven er nieuwe sidekicks aan. Tijdens de radio-uitzending kon het publiek tegen betaling een nummer aanvragen. De opbrengst is geschonken aan een goed doel. Aan het eind van de uitzending was live te zien dat de cheque aan het goede doel werd overhandigd. De uitzending is in onze eigen TV-studio geproduceerd.
Opdrachtgever: Dijkvelders
Presentatie: door opdrachtgever
Sidekick: door opdrachtgever